Svar till Tina :)

Tina  om Tävlingen:
Tycker med att du ska lägga upp filmen. Då kan du ju få feedback från alla som tittar på den.
Har man inte vart i ett ridhus tidigare och sedan får vara det på ett helt nytt ställe då e det inte helt lätt.
Man får bara inte ge upp.
Jag tex har aldrig kommit runt en hoppbana felfritt med Felix. Det går hur bra som helst på träning, men så fort det e tävling så funkar det inte.
Men det viktigaste är att man inte ger upp..
Tillslut så kommer det att gå även om det blir MKT blod, svett och tårar på vägen dit.
Håller med Corre, över 50% första tävlingen är ett bra mål, nu är nästa mål att få några procent till nästa tävling.
Tänk på att tävla mot dig själv, fundera inte för mkt på andra, blir lätt att man tappar lite själv då.

Tänk på vilket jobb du har gjort med henne hittills.
Stressa långsamt ;)

Svar: Jo det är väl sant, ska faktiskt våga lägga ut den.
Det var ju faktiskt första gången, fick 54.9 % så jag kanske bör vara nöjd ändå :)
Jag ska verkligen fortsätta kämpa, jag "ger upp" för lätt.
Har också fått många som sagt till mig att jag ska vara nöjd ändå, det betyder jättemycket och fick mig må bättre !
Jo jag har ju ändå gjort ett otroligt jobb och har mycket fortfarande framför mig.
Man får väl tänka att många som tävlar har redan sin häst "klar" , jag har fått jobba väldigt mycket med La Venza som har varit värt allt.

Tack Tina !! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

tror att syrran ska rida då så fredag funkar bäst för mig :D

2011-02-01 @ 07:00:03
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0