Tävlingen

Gick inge bra, men bra för att vara första gången i ridhus och mycket publik.
På framridningen var hon ganska spänd och ville inte lossna men gick ändå bättre än programet.
Hon blir svettig för minsta lilla gullet!
Vet inte om jag verkligen ska lägga upp filmen? hon är bara orolig och vinglig/ostadig i formen genom hela programet och även jag nervös så det är nog ändå ingen som vill se.

Fick 54.9 % 148 p = bra för att vara första gången men ritten gör mig gråtfärdig !!

Bilder från Fredag kommer, söta Cornelia fotade :)






/ Mvh Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo, lägg upp videon :)

2011-01-30 @ 22:34:18
Postat av: corre

ja lägg upp den, det jag såg från attt jag skrittsde av såg jättebra ut, men båda var lite nervösa och det är klart eftersom att det var första! Men vi sa ju att över 50% skulle vi vara nöjda! det är klart att hon inte är lika bra som hemma på ridvolten på ett alldelles nytt ställe :) <3

2011-01-31 @ 12:32:00
URL: http://coches.bblogg.se
Postat av: Tina

Tycker med att du ska lägga upp filmen. Då kan du ju få feedback från alla som tittar på den.

Har man inte vart i ett ridhus tidigare och sedan får vara det på ett helt nytt ställe då e det inte helt lätt.

Man får bara inte ge upp.

Jag tex har aldrig kommit runt en hoppbana felfritt med Felix. Det går hur bra som helst på träning, men så fort det e tävling så funkar det inte.

Men det viktigaste är att man inte ger upp..

Tillslut så kommer det att gå även om det blir MKT blod, svett och tårar på vägen dit.

Håller med Corre, över 50% första tävlingen är ett bra mål, nu är nästa mål att få några procent till nästa tävling.

Tänk på att tävla mot dig själv, fundera inte för mkt på andra, blir lätt att man tappar lite själv då.



Tänk på vilket jobb du har gjort med henne hittills.

Stressa långsamt ;)

2011-01-31 @ 14:44:02
URL: http://flixxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0