Hej hopp!

Denna vecka är jag hos Emelie Brolin på Brolöten, jag har med mig La Venza hit! Jag Becka & Fia är här och bor här. Är helt underbart här, hinner inte skriva så jättemycket just nu eftersom vi snart ska ta in fölen och stona samt rida för Chris! La Venza är inte i sitt renaste skick nämligen. 
 
Vi kom hit i söndags, allting gick jättebra med lastningen osv. När vi kom fram packade vi ur släpet med alla mina saker och fick en väldigt mysig och stor box! Stallets fölbox nämligen, det gillades. Gott dessutom att stå på halm tyckte La Venza som gärna smaskade i sig det också... 
 
Igår red vi lektion för Chris, fick väldigt bra tips jag ska tänka på inför dagens. Ska rida med snodden på också eftersom hon är svår att rida ihop och jag kan fokusera mer på mig själv. Hon fibblar mycket med tungan men tandläkaren kommer ut om en vecka så det löser nog sig lite men mycket har ju att göra med att hon tycker något blir jobbigt och istället försöker komma undan arbetet. 
 
Nu ska jag iväg och fixa iordning och försöka få hästen ren till kl 15, wish me good luck! :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0