hehe

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Jeansfärgade kingsland star, ljusblå, gröna, Bruna PK, Bruna Pikeur, Blåa whitaker.Tror jag fick med alla jag använder.
 
Har du ridstövlar eller ridskor?stövlar och två tre ridskor. Ska köpa nya tävlingstövlar.
Vad är din favorithäst för ras? SRP
Anväder du chaps? Nej
Vad har du för storlek på din hjälm? 58/59
Är hästar ditt liv? Ja absolut
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Nja, mest djurgalen.
Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd?  Ja .
Har du ridit en hel svarthäst/ponny?Ja
Har du ridit en fjordning? Ja
Har du ridit en shettis? Ja
Har du ridit en travare? Ja
Du rider dressyr i bland? Nä aldrig.....joo men det händer ju väldigt ofta.
Du använder alltid hjälm när du rider? Ja, självklart
Du kan stallreglerna? Ja
Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? Jajemen.
Har du en speciell favorit häst/ponny? La Venza samt drömhästar!
Du rider mer än 4 gånger i veckan? Ja, lektioner 5 gånger i veckan inkl ridskola.
Du bor nära ett eller flera stall? Ja
Du går på ridskola? Ja rider på tre st olika just nu.
Du brukar rida i ridhus eller paddock? Ute året om med la venza
Har du haft sommarhäst? Ja
Har du ridit mer än 1 år på ridskola? Ja
Tycker du om att hoppa? Nja både och, beror på vilken höjd.
Tycker du om att rida dressyr? Ja
Vilken färg tycker du mest om på hästar? Jag gillar svarta hästar.
Hur många hästar har du haft? LV är min första.
Rider du för någon privattränare?Ja
Hur länge har du ridit? 10 år snart på ridskola, men mycket innan det.
Vad fick dig att börja rida? Mina föräldrar har alltid engagerat sig i att hitta hästar jag kan få rida, började på hästis med en klasskompis.
Vilken gren gillar du mest? Dressage såklart!!!!!
Har du egen häst? Ja
Isf, vad har du för sadlar? 3 olika, en allround mot dressyr, en dressyr och en allround mot hopp.
Vad har du för träns? För många ..Blir lättare att fråga vilket är mitt favvoträns. Helt klart mitt lackade med swarovski.
Hur många täcken har du? Oj gissar på minst 15 st...
Hur många benskydd har du? Orkar inte räkna, är för trött och det går inte. tro mig.
Hur många vojlokar/schabrak har du? Ojoj oj............
Hur många grimmor har du? för många.
Hur många grimskaft har du? Flera .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0