Bloggpausen avslutad!

Som ni ser har jag tagit en bloggpaus, blev helt enkelt för mycket med allt plugg och hästeriet samtidigt! Men nu lär jag vara back on track igen! Har varit mycket träningar och tävlingar som ni på bloggen inte vet om. Har tävlat på sandö, orlångens, ågesta förra veckan och åter igen underbara ågesta idag!
 
Idag red jag till ågesta på eftermiddagen, som hjälp idag hade jag min underbara vän Hanna! Hon cyklade med mig ridandes till ågesta! När vi kom fram träffade jag massor med underbara människor, kollade tävlingsplatsen lite medans min underbara mamma tog hand om La Venza. När jag kollat igenom programet ytterligare  och sedan red jag fram henne, 45 min till start och många skrittpauser. Jobbade med allt ifrån skänkelvikningar och böjningar till halter. Bettan min tränare kom förbi och hjälpte mig också, det kändes jättebra!
 
Väl inne på banan kändes allt jättebra, 61, 33 % (7/13 st) Blev missar i halterna tyvärr, men annars väldigt nöjd! Vill tacka alla underbara människor jag träffat idag och verkligen stort tack till min underbara vän Hanna som hjälpt mig idag! Kram
 
Foto: Så duktiga :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0