Höstdag

Idag blir det en lugn dag, efter tävlingen igår! Blev ett resultat på 62 %, det får duga och jag får tänka på att jag var hängig igår och inte helt kry. Hur som helst tänkte jag berätta att jag inte kommer blogga kvar här på La Venzabloggen, det kommer bli en ny fräsh blogg där jag kommer skriva allt och lite till. Mer inriktat på träning utav mig och La Venza och framförallt tankar.
 
Idag ska jag bara njuta utav ledigheten och umgås med min häst samt lite shopping på det! Jag är ingen som brukar nätshoppa. Jag brukar tycka det är roligast att åka till affären och köpa det jag vill ha. Men idag för ovanlighetens skull ska jag nog klicka hem ett par hunterstövlar! I veckan ska jag även köpa michael kors väskan samt investera lite prylar till La Venza som är välbehövliga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0