www.lavenza.blogg.se

Hej alla! Heter Tilda och tänkte gästblogga lite här på boggen.
 
Har känt Johanna så länge jag kan minnas... Våra familjer kännde nämligen varandra redan innan jag var född.
Hon är riktigt grym på det hon gör nämligen ridning, har sett henne få kämpa med hennes foder ponny La venza som har utvecklas nåt otroligt mycket tack vare Johanna.
 
När Johanna har bestämt sig för någonting går det inte att stoppa henne, hon är vääldigt bestämd av sig!
 
En av johannas svaga sidor är shoppingen, jag vet inte hur många schabrak hon har men hon har över 30 st iaf. Hon älskar att köpa saker till sin lilla ponny och ridsaker till sig själv. Hon var alldeles nydligen på falsterbo horse show som ni säkert tidigare läst här på bloggen och ni ska se ehennes vardags rum helt över fullt med saker!!
 
 
Jag själv har ingen ponny men jag tar hand om en liten shettis som heter Tjoffsan som står i samma stall som La venza. Har tagit hand om henne i 2 år nu och hon är världens finaste, jobbigaste, busigaste, underbarste ponny jag nånsin träffat. Här är min bebe.
 
Ha det gött! Kram Tilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0