Wonderful day last day!

Ja dagen igår var helt fultspäckad....OCH jobbig!
 
Igår började dagen med att jag vaknade upp och fixade mig inför att åka iväg och bada! Min kusin följde med, var jätteskönt att bada i havet och i början kändes det väldigt kallt men när man varit i vattnet två minuter blir det varmt och man vill inte gå upp ;-) Härligt! Solade också såklart med kokosoljan jag köpte i turkiet förra året, måste nog köpa en ny snart.... Vill att min mage och ben blir brunare, ryggen och armarna är brunast just nu....inte för att de är bruna menmen.
 
Direkt från badet köpte vi en god liten glass, väldigt gott efter en varm dag! Efter glass blev det direkt mot stallet för att fixa La Venza. Angelina skulle hoppa lv igår vilket var riktigt roligt. Problemet var ju bara det att efter la Venza hade fått lite betfor av mig och jag visiterade henne tyckte hon inte det var lika kul längre så då skrittade hon ifrån mig. Kollade på klockan och den visade att jag lika gärna kunde ta in henne nu och pyssla med henne. När jag väl ska ta in henne tar hennes nya kompis Isidor med henne på äventyr och är omöjlig att få in. Knepet som alltid fungerar annars med hennes kassa kondis visades inte fungera nu när hennes kompis vallar henne och inte låter henne stå still och låta sig fångas....Fick springa runt i den knögliga terrängen i 1 timme (jag skojar inte) och sedan kom Angelina & Michaela och hjälper mig, vi fick tillslut in henne med lite moröttter när hon blivit trött och inte orkar mer. Hon hade en härlig energi igår och galopperade runt med bocksprång och bakåtsparkar. Allt för att Isidor vallade henne :-(
 
Skriver mer om hoppningen sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0