Vilodag

Igår fick La Venza vila som rubriken lyder, finns då alltså inte så mycket att skriva om det. Igår var dagen fullspäckad! Först åkte jag och Vendelas familj ut med båten till tyresö och stannade och badade där hela dagen. Först var det jättekallt i vattnet men man vänjde sig. Jag har fobi för sjögräs och alger, men det gick väldigt bra igår och jag klarade till och med av att simma från en klippa till båten = framsteg ;-) Jag är inte bara rädd för sjögräs, utan själva grejen att det är massa i vattnet under mig. Jag kan tex inbilla mig att någon ska ta tag i mig osv och det är ju väldigt overkligt men fånigt ;-) Man vet aldrig.....
Aja sen åkte vi hem, jag hämtade Dixi för att gå ut och gå, lekte med henne på tomten med lite bergsklättring ;-) , flyttade min kanin Georges kaninbur igår och firade hans födelsedag! Sedan kom Vendela och familjen igen för att äta middag hos oss, vi åt en georgetårta och så!
 
Min fina George!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0