Vad jag ser fram emot!

Imorgon ska jag rida ut med Axelina och Isidor! Innan det blir det nog en morgonpromenad. Hoppas det blir mycket galoppträning för La Venzas del om nu Axelina tycker det är okej! Ska bli kul att rida ut, verkligen ta tag i våra svagheter och träna träna träna! På onsdag får det väl bli att jag trimmar på banan och på LBprogramet ,och Torsdag blir nog en lektion. Ska verkligen ägna dessa veckor nu inför tävlingen- vi ska klara det Venzan! <3 Får hoppas vi åker iväg i helgen på träning men vi får se om Eva har tid.
 
Någon dag i veckan ska vi hoppa, eller snarare Axelina och Angelina! Soft att någon annan hoppar åt mig, nä skämtåsido vill jag inte hoppa själv och Angelina ska hoppa La Venza någon dag, ska bli jättekul och jag ser fram emot det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0