Utgångsdatum

I min vackra lilla värld finns bara du! Önskar världen hade rosa små mulliga moln som i drömmar. Önskar det bara var du och jag i vår lilla värld för det är du som får mig må bra och det är du som får mig att vilja leva! Utan dig hade jag inte varit den jag är idag! Likasinnade drar sig till de liksinnande....eller?
 
Snart två år med dig, min allra bästa vän, du som finns där i vått och torrt! Utan dig inget jag. Jag skulle vilja ge dig allt jag har, bara för att du är du och den jag lever för. På vår tvåårsdag vill jag ge dig allt du pekar på...om bara hästar kunde peka...! Svårt att sluta skriva om dig för du är bara så bäst. Vet inte hur många gånger om dagen jag tänker på dig, tänker att jag älskar dig och ibland kommer tanken upp hur det skulle vara utan dig....men du det finns inte i min värld. I min värld med rosa små mulliga moln, i min värld finns bara du och jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0