Uteritt

Red idag på förmiddagen med Axelina som sagt, var jätteroligt och vi pratade en massa. Vi skrittade hela passet där jag ville ha henne låg och rund med bra framåtbjudning. Jag fick verkligen känna i slutet att hon lossnade i sidorna och var bra lösgjord. Skritten betyder ju så otroligt mycket, underskattas tyvärr ibland. Jag ska bli bättre på skrittjobben även på volten. Jag blir gärna ivrig men då kan det ju faktiskt gå dåligt istället så det är ju inge bra....
Jättehärligt med att bara skritta, vi travade kanske 50 meter, inte mer. Idag hade jag ändå önskat att hon skulle ha ett bättre stöd i handen och inte glappa som det blir ibland när hon antingen blir för lång eller för kompakt. Jag tänkte mycket på mina armbågar idag. Känner att det är dags för effektik träning nu.. Blir nog träning för Bettan på Torsdag! :-)
 
Imorgon får hon nog vila, familjen ska iväg och bada så jag tror jag hänger med och tar med min älskade Dixi! På eftermiddagen blir det att åka ut och fodra Venzan och på kvällen kommer Vendela med familj på middag. Träffade henne idag en snabbis också i Sickla där vi fikade på waynes, blev en äppelpaj...känns lite onyttigt men men. Imorgon ska jag verkligen ta tag i mina matvanor osv. Inte för att jag äter särskilt onyttigt just nu under sommaren men jag har ju faktiskt mina mål framför mig inför hösten och mycket att ta tag med. Gick en promenad med Dixi ikväll, får bli en imorgon också. Går nog ut och går imorgon bitti också innan badet också men vi får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0