Ojsan!

Hej mina underbara läsare! Blev förvånad att så många ändå kollat in denna blogg när jag inte änns länkat ut den och endast skrivit på passageandpiaff! Många och många...nej men blev faktiskt förvånad att jag fick fler på denna när jag knappt skrivit något än på den andra!
 
Jag har slappat idag, bestämde att La Venza fick vila ytterligare en dag då jag fick massa annat inplanerat och det blev tidspress. Min vän Tilda fyller nämligen år idag så det var det vi firade med Oxfié och god tårta! Köpte en kingslandtröja till henne på falsterbo horseshow som Tilda blev mycket nöjd med! Otroligt roligt :-)
 
Jag och Mamma åkte till Sickla en sväng innan middagen och strosade lite inne på the horse och H&M där jag hittade donout till både mig och Tilda. Jag gjorde en donout på mig själv som jag blev riktigt nöjd med, kanske gick så bra pga att jag har så tunnt hår. Finns vissaa fördelar med det tydligen. Att göra en donout på mig tog väl 3-5 minuter utan hjälp av någon annan. På Tilda tog det betydligt längre eftersom hon har både tjockare och mer uppklippt hår än mig.
 
Nu måste jag byta dator så jag får avsluta detta inlägg lite snabbt men jag kommer skriva mer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0