Nya ridbyxor!

Köpte 3 par ridbyxor under falsterbo! Älskar alla tre väldigt mycket men bara hunnit rida i JW och Pikeurbyxorna, KL blir att inviga 25 aug! :-)
 
Pikeur Lugana- Jag verkligen älskar dessa byxor! passar mig jättebra också men man hade ju kunnat önska att midjan var lite högre kanske för dessa var ganska låga. Underbart tyg och bra passform. Gillar den bruna färgen och skoningen. Kommer ner bra i sadeln osv! Superbra! Utverdering kommer om några veckor, igår var första gången jag red med de!
 
John Whitaker oskodda ridbyxor- Jag har ALDRIG ridit med ett par så otroligt sköna ridbyxor! Älskar den höga midjan och allt med dessa byxor. Ska nog köpa ett par helskoda i rött också! Många tycker kvaliten är kass, det är den säkert men jag är hitills väldigt nöjd. De är dessutom inte dyra och jag tycker de var väldigt prisvärda så om de går sönder kan man ju köpa nya, de byxor jag har haft innan har inte alls varit lika bra som dessa. Mina PK byxor har varit bra men inte alls lika bra passform som dessa.
 Tummen upp!
 
 
Mina vita nya tävlingsridbyxor från kingsland hittade jag inga bilder på tyvärr men jag får fota någon dag, älskar de i alla fall. Grymt snygga!
 
Har ju ett par andra kingsland star byxor också men de är också väldigt snygga :-) Dock har de gått sönder så jag använder de inte just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0