Im back!!

Nu kommer jag från och med nu blogga även här! Har faktiskt saknat det så det är skönt att vara back on track! såg även att jag haft åtminstone några som kollat in bloggen medans jag varit borta, härligt!
 
Jag har varit borta tre dagar i malmö och strosat runt på falsterbo och shoppat en massor.....bilder kommer snart och jag har planerat att ha en bloppis och sälja av mig skit jag inte vill ha kvar :-)
 
Jag ska fota allt nu och sedan kommer det bildbomber!
 
Första shoppingdagen: Jag och fina Cornelia <3
Ätit en otroligt god middag på hotellet!
Några tusen fattigare, massa prylar rikare!
 
Vi har gått kvällspromenader, badat bubbel, shoppat en massor och sätt so otroligt snygga hästar! Tack Cornelia och Christin för att jag fick följa med, varit otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0