Hjälmar

Något jag verkligen var ute efter på Falsterbo var ju just att köpa en hjälm, det var snarare enklare sagt att hitta en hjälm än att köpa. Jag visste ju verkligen vad jag ville ha men storlekar fanns inte hit och dit och jag fick ångest om vilken modell osv så jag bestämde mig för att köpa en här hemma i stockholm i stället. Efter att ha sätt många uvexhjälmar bland dressyrekipagen insåg jag att det skulle kanske vara något för mig. Det blir nog en uvex troligtvis men vi får helt enkelt se. Här har vi några jag kollat på.
 
uvex fp 3 classic SVART BLANKUVEX HJÄLM FLORAL
 
Jag var ju ett tag inne på hvpolohjälmen, men kom fram till att den blir stor på mig och ser verkligen "hoppig" ut. Men vi får se, ni får gärna ge tips på vad jag kan köpa för hjälm. Blev som sagt lite förtjust i uvex "flughjälmen"!
 
Vad tycker ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0