GÄSTBLOGG

Hej! Mitt namn är Rebecka, som ni kanske har läst (jag vet inte om Johanna har skrivit det) så rider jag La venza nu under tiden när hon är bortrest och hon ville att jag skulle gästblogga. Dock vet jag inte om det blir så vidare intressant. Jag har alltså ridit henne den här veckan, bara uteritter har det blivit med mycket galopp för att stärka den då den kan bli lite flack och tappar takten, så det har det legat mycket tanke på att hon ska var framme och orka bära sig i en bra galopp. Jag har även haft fokus på hennes form då hon gärna "krullar" ihop sig när hon tycker det blir jobbigt så det har jag också tänkt mycket på att hon ska ta ett stöd i bettet och söka sig framåt, neråt samt ork bära sig själv. Idag blir det dock hoppträning i grannstallet. Det blir alltså min första hoppträning med privathäst och andra gången jag hoppar på La venza. Jag har dock inga förväntningar och jag tror inte min ridning kommer vara den snyggaste eller så men det är bara köra på. Önska mig lycka till! Jag måste dessutom passa på att tacka Johanna för att hon ger mig chansen att rida hennes fina häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0