Utkast: Aug. 02, 2012

Hej hopp! Jobbat hela dagen eller snarare halvdag idag också-härligt :-) direkt efter jobb åkte jag och mamma till stallet och fixade lite med pallar inför att torven kommer i helgen. La venza fick stå inne och äta. Sedan fick jag fixa eksemen och smörja På salva rekomenderad utav vår veterinär. Juste När jag tog in henne upptäckte jag en tappsko...så typiskt så jag fick fixa omslag eftersom hon har så dålig hovkvalite. Sedan fick hon stå inne någon timmeboch nu är jag borta På middag.

Planen var att stalla in henne nu pga eksemen och tröttheten men eftersom alla andra ska få kvar ute tills vädret slår om kommer hon få stå inne dagtid och ut På natten. Passar oss och henne bra och När man har en eksemhäst är det inte roligt för de att få ute bland bromsarna och alla odjur 24/7. Många rekommenderar ju det, bla vet. Skönt också den varmaste tiden På dagen att vila uppgifter sig lite.:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0