Jobbtime

Sitter på jobbet nu och tar mig en paus! Vi håller på att kolla program på alla datorer för att se vilka program som finns och vilka som inte finns osv. Idag började jag mitt nya liv, mitt nya nyttiga liv! Inget socker och inga kolhydrater! Känns bra. taggad! Idag blev det alltså ägg till frukost och lax & skinka till lunch med lite gott te! Igår var vi hos mammas kompis där hennes dotter fyllde år så det blev lite god fika! Njöt utav det sista onyttiga, en god kladdig browniekaka och morotskaka samt rabarberläsk. Jag insåg ändå de sista tuggorna att det egentligen inte alls är särskilt gott, visst är det gott och suktande men vad fan! Ska man bli fin får man lida pin. Jag har ju erfarenhet att när man inte ätit något sött på ett tag kommer man inte bli sugen när man ser det ju längre tiden går. Nu kanske ni tycker "det är väl inge svårt osv" men för mig gäller inget socker alls! Jag tänker inte änns sockra mitt te, smaka en godis, äta någon kaka eller änns äta kaviar på mitt ägg på morgonen. Går stenhårt in på detta nu! 
 
Efter jobbet åker jag till La Venza och tar in henne, pysslar, Rider ett dressyrpass på banan och sedan kommer hennes massör och masserar LV, Pirazzi & Mafioso!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Gyd vad duktig du är Johanna! Jag skulle också behöva sluta med allt socker, du får ge mig tips om hur du tänker göra på lunchen i skolan, det tycker jag är svårast! Hehe :)

2012-08-07 @ 13:58:57
URL: http://beckabjorkendal.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0