Hejsan Hoppsan!

Nu sitter jag på jobbet och tog mig en liten paus! Skönt! Otroligt härlig dag men stressigt för min del. I morse åkte vi till stallet och tog in La Venza en sväng, hon fick vila inne en stund och Angelina var så snäll och släppte ut henne på fm :-) Jag åkte till jobbet och direkt efter blir det stallet och hovslagare. Skulle behöva rida idag efter 4 dagars vila men ska ringa min ena tränare idag och se hur jag ska lägga upp veckans planering! Återkommer med det ikväll!
 
Blir nog ett barbacka pass på banan idag, vågar inte rida ut barbacka ;-) Får se hur hon känns och därefter se hur planeringen blir. Återkommer med det som sagt men ska försöka rida två dressyrträningar denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0