Dagens

Idag åkte vi till stallet på fm och tog in La Venza, gav henne lite mat och sedan flyttade vi vår torv som kom igår. Hela 2½ pall med torv och spån :-) Styrketräning för mig och mamma! Det gick bra men man blev lite mör i armarna! Sedan åkte vi hem och jag har chillat mest hela dagen! Tillbaka till stallet på eftermiddagen och pysslade lite med La Venza och sedan släppte vi ut henne!
 
Imorgon jobbar jag och innan åker vi till La Venza men vi får se om hon får stå inne eller sova inne på natten imorgon beroende på vädret. Hovis kommer imorgon och sedan ska jag hinna rida barbacka tänkte jag! Får se vad jag hinner med imorgon....!
 
Yes you are my sunshine! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0