:-D

Hallo! Har verkligen varit dålig med bloggningen :-P Har haft så mycket att göra! Men nu ska jag väl börja ägna lite tid åt bloggen igen! Pga alla långa stalldagar och skoldagar blir det lite mycket ibland att hinna blogga också tyvärr. Har ägnat alla långa dagar i stallet nu med trevligt sällskap! Älskar att vara i stallet! Dagens höjdpunkt.
 
Igår blev det höleverans och dressyrlektion för Lina, gick jättebra hela dagen och jag är fortfarande helt DÖD! Idag blev det träning igen för Bettan , kändes verkligen superbra! Träningen för Bella i torsdags gick också väldigt bra.
Har blivit tre träningar denna vecka för att få till lite effektiv ridning. Blev det istället för att åka iväg på träningsläger nu i sommar.
 
Har också hunnit med en PW med Angelina, var riktigt härligt. Den dagen motionerade jag bort dagens mattintag vilket kändes bra! Går riktigt bra med Dieten får jag säga. Idag bakade jag en tårta till alla i stallet. När jag skulle riva choklad över blev jag så enormt sugen på en chokladruta, tog den....fick dåligt samvete eftersom jag är väldigt strikt med dieten men sedan mådde jag illa nu när jag inte är van vid söta saker. Rätt åt mig :-)
 
Nu sitter jag här och kollar på film, men den är så tråkig att jag hellre spanar in här ;-) Försöker och få i mig lite mat men är så jävla trött att äta en torr jävla grillad kyckling. Nejtack! Får somna med tom mage!Men jag måste tillägga att  Livet är seriöst helt underbart!
 
Oj vad jag hoppar mellan raderna nu, men La Venza blev svettig efter masset så hon fick en liten schamponering idag. Blir varmt med pälsen dessutom. Blir att klippa henne snart, inte ännu men om några veckor. Jobbigt att behöva duscha varje dag :-)
 
Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0