Torsdag

Godmorgon! Hade sovmorgon idag så det var väl ganska skönt, första skoldagen för veckan!

Undrar och funderar lite på vad jag borde göra ikväll med aktivering utav hästen, antingen får hon vila vilket jag faktiskt tror. Blir lite sugen på att sitta upp och skritta men tanken på att jag inte kommer kunna göra iordning och änns leda henne ut gör mig inte lika sugen. Efter lite funderandes nu är jag inte lika sugen längre... Ser mig framför mig hur min mamma borstar, tränsar, kratsar hovar och leder henne ut åt mig och samtidigt måste hjälpa mig upp på hästen. Skrittar några varv på volten och rider upp till stallet där jag ska försöka komma av med en fot... tror ni jag är lika sugen nu? Nja det blir nog vila för hennes del hörrni!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0