Stallmys

Idag kom jag till stallet, gjorde iordning henne lite snabbt för att hinna rida ut medans det fortfarande var någolunda ljust utomhus. Skrittade ut och var borta ca 40 minuter. Skrittade bara, böjde igenom och tränade på det vi gjorde på lektionen igår fast i skritt. Med tanke på att det varit 2 dagar på volten fick det bli en lugn skrittjobb men ändå effektivt!

Red mycket volter ute i naturen och tänkte på gårdagens träning! Gick super, i slutet ville hon dock hem och tröttnade på arbetet men när hon gav efter  längde jag på tyglarna. Tycker det är viktigt med skrittdagar, det kan ju vara lugna pass men ändå effektiva.

Imorgon blir det faktiskt en vilodag, ska dit på morgonen då jag har utsläpp och sedan ska jag träffa några kompisar för att luncha innan skolan då jag börjar senare!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0