Snart stall!

Nu har jag precis för ett tag sedan vaknat. Ska äta frukost och kolla igenom outfiten ytterligaren en gång och sedan åker jag väl till stallet och mockar/fixar lite innan ridningen och sedan fixar jag iordning La Venza.

Jag tror det blir svart schabrak med kaki lindor idag men inte säker... funderar ändå på att ta vitt men jag tror lindorna är lite smutsiga efter sist. Ska ta en timmes funderare och se hur jag gör!

Ang fotografering ska jag försöka! Min mamma är med och kollar men hon har inga erfarenheter av att fota hästbilder i rörelse men istället kommer det nog komma in lite filmer om de filmerna är okej! Något som det kommer finnas säker i alla fall stillbilder! Men jag ska i alla fall försöka!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0