Sitter i skolan

Har svenska i skolan just nu! Precis klar med mitt arbete så vi får göra lite vad vi vill och då valde jag att blogga.
Idag hade jag skolfotografering, matte och extra lång lunch! 2 timmar ;)

Idag inom stall ska jag åka dit och mocka fixa, fixa foder och vatten. Sedan ska jag göra iordning La Venza och fixa inför dressyrlektionen idag som blir för Sabina (www.ronda.blogg.se) Vi ska träna lite grunder och programridning skulle jag tro :) Får se hur Sabina väljer att lägga upp det idag. Väldigt spännande att se vad hon säger! Känner faktiskt skillnad på nu och innan hösten.

Juste, innan stallet måste jag åka hem och fixa ihop en outfit ;) Får se vad det blir idag men jag gissar på antingen vita som jag hade sist eller så ska jag se i garderoben vad jag har att matcha!


Blev väldigt glad just nu, det är nämligen så att jag fått en design av Olivia Wennersten
http://ponnyhopparen.webblogg.se som jag är väldigt glad över :D Ytterligare ett byte! Supertack! :) Ni kommer få se den inom kort!

Uppdatering med bilder ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0