Senaste nytt!

Jag har gjort illa foten i söndags ganska rejält, kan inte gå på foten och därmed är tävlingen inställd på lördag men det blir istället så att Emelie kommer tävla henne! Sedan får vi verkligen hoppas att jag hinner få foten bra tills nästa tävling som är snart...

Idag ska jag och Emelie träffas och prata inför veckan osv. Hon ska känna lite på henne idag i skritten och jag ska hålla lite lektion för henne om nya tips osv. Men idag blir det bara skritt och kanske rida igenom programet lite i skritt och se hur det känns.
När vi är nöjda får hon skrittas av ute för lite variering.

Imorgon kommer Emelie, vi ska köra igenom programet ordentligt och det blir en lite hårdare träning. Kommer vara där och hjälpa lite. Kommer gå superbra! Jag tror verkligen på detta! :)

På Torsdag blir det en promenad ut eller om hon får skrittas ut lite.

Dagen innan tävlingen, då får hon joggas lite. Emelie kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0