Så rolig uteritt som jag hade idag var den bästa på länge!

Underbar dag! Är så otroligt glad idag! Dagen var bra i skolan, skitroligt på idrotten och sedan vidare till stallet där jag fixade iordning den bäste! Blev outfiten som jag skrev tidigare såklart! Gillar den, snygg men ändå enkel. Dock hade jag ju på mig min bublizz outfit, inte bra!

Mötte Tess, gick superbra! Inga läskiga människor på vägen dit. Sedan red vi mot mig, tog en galopp. Marks taggade till och La Venza likaså! Blev lite chockad. Men hon rörde sig väldigt bra och som en duktig terrängponny smidigt och säkert. Vågade släppa iväg henne lite ibland. Idag hade jag planerat att det skulle bara vara lite busridning, men skrittsamlade henne några sekunder ibland för att få kontrollen på plats.

I galoppfattningarna taggade de till och studsade lite till ibland men alla vi fyra hade väldigt roligt kan jag berätta! Skrittade väldigt mycket efter lilla galoppen och red runt lite och jag och Tess bara pratade mycket om både hästar, människor och skolan!

Var ute ca 75 min men vi skrittade som sagt mesta dels av ritten. Som vanligt svettig, även fast det inte var så hårt!

Imorgon tagga till dressyrlektion för Bettan! :) skriver mer om det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0