Planering veckan ut, preluminärt!

Dagarna som varit

Lördag- Lektion för Bettan
Söndag- Vila
Måndag- Skrittade och något varv galoppjobb.
Tisdag- Red på volten, 60 min.
Onsdag- Lektion för Josefina!

Dagarna som kommer

Torsdag- Skritta igenom henne 20-40 minuter och jobba mycket volter. Endast skritt. Om det är ljust- skritta ut.
Fredag- 50% uteritt och lite arbete på volten efter Josefinaträningen.

Lektion för Bettan någon utav helgdagarna!

______________________________________

Innan nästa Bettanlektion ska jag se till att jag verkligen får in det Josefina sa till mig, att man inte bara går från tränare till tränare. Det ska ju bli mycket gjort emellan dessutom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0