Förbättringar

Som ni ser är även alla mina gamla inlägg, hade egentligen viljat starta upp allt på nytt men det känns som de gamla inläggen är lite minnen som man vill ha kvar men jag ska försöka ösa på lite nu med nytt och fräsha inlägg!

Några förbättringar jag ska försöka göra.

¤ Bli bättre på nya bilder på outfits, nya fräsha bilder efter varje pass.
¤ Bli bättre på att skriva hur dagen varit, vad jag ska förbättra till nästa ridpass och varför jag gjorde övningen osv.
¤ Mer filmer!
 
Och......... Mycket bättre uppdatering som kommer vara roligare för er att läsa!

Men för att bloggen ska bli bättre är det också bra om ni kommenterar eller mejlar lite tips/önskan om vad ni vill ha med på bloggen. Kan vara allt ifrån något ni vill att jag ska skriva om, mer hiss och diss eller kanske någon gästbloggare?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0