För ni som inte vet vem jag är...

Hej Allihopa!

Nu när jag startar upp bloggen på nytt, tänkte jag berätta lite kort om mig själv. Vad jag kommer skriva om i bloggen och lite standard.

Jag heter Johanna Ingemarsson, fyller 16 år i vinter. Går på ettan i gymnasiet i en hästklass då vi har ridning 1 gång i veckan med skolan och en praktikdag. Är väldigt nöjd med mitt gymnasieval!
Som de flesta vet har jag en foderponny med namnet La Venza, även kallad LV. Hon är en svensk ridponny, av den envisare sorten! Ni kommer nog snart märka att vi är väldigt likas varandra, utséende, temperament och allt man kan tänka sig! Hon betyder en stor del i min vardag, utan henne skulle jag inte vara den jag är idag.

La Venza har varit min sedan 13 aug 2010. Vi har hitills endast tävlat på klubbnivå i hoppning och några dressyrtävlingar pga lite saker som stoppat oss. Nu i höst blir våran tävlingspremiär förhoppningsvis, om nu inget stoppar oss ännu en gång! Tillsammans blir vi starka och svåra att stoppa!

Våran inriktning är dressyr, så det är väl mycket dressyrträningar och förhoppningsvis tävlingar som kommer dyka upp på denna sida!

Hoppas ni gillar bloggen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0