Emelieeee

Idag så fick jag rida Lavenza för att Johanna har gjort ngt med sin fot, hon säger att hon har stukat den men tror det är värre en så då hon går på kryckor och inte kan göra någonting.

Så den här veckan blir det mycket lavenza ridnig för mig och johanna får sitta och kolla på haha :) ska även tävla henne på lördag då johanna egentligen skulle vart med men nu får det bli jag istället, ska bli kul faktiskt :D

Ja vad ska jag mer säga.. Idag var hon duktig, vi körde en lungt pass med bara skritt och lite trav. övade halter och lite små saker:)


det var mörkt så bilderna blev inte så bra men här får ni två :)


Det gick bara att få upp en bild då min data är konstig för tillfället men lägger upp fler i morrrn!


Kommentarer
Postat av: corbelia

haha emelie :D att du inte orkar ta bort och skriva at det kommer 1 bild bara saknaaaaar er <3

2011-10-25 @ 21:51:38
Postat av: N

Sv: Tack :'D

2011-10-26 @ 07:39:12
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0