dressyr idag ;)

Hej Allihopa! Idag har jag kollat upp min fot. Hos första läkaren sa han att det med 99 % risk var bruten fot men sedan på röntken visade det sig att det var en mjukskada så det var ganska lugnt. Jag tror att när man vet att den inte är bruten vågar man göra lite mer och stå på den. Jag fick ta några alvedon för smärtstillande och sedan var det så kallt att jag knappt hade någon känsel i foten- då kunde jag stå på den lite och ta några steg me när jag nu är hemma och det är varmt gör det fortfarande väldigt ont och jag får inte gå på den för mycket. Kryckorna gör mig vansinnig!

Efter det åkte vi till stallet och plockade upp Emelie så gjorde vi ordning La Venza inför dagens träning. Emelie red igenom programmet och det var bara några småmissar som hon behöver tänka på. Men jag tycker faktiskt det ser väldigt bra ut!

Både jag Emelie och La Venza var väldigt nöjda för dagen! Vi började med att skritta igenom programmet på långa tyglar och sedan började vi trava igenom henne lite och jobbade på lite delar ifrån programet. Verkligen superbra! Sedan skrittade Emelie ut ca 15 min och jag hade insläpp. Fick lite hjälp med det eftersom jag inte kunde hjälpa till särskilt mycket. Rolig dag men väldigt kallt! Träffade lite folk i stallet som jag pratade med, mys! :)


Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: HAHAH ofta? :D Hörru hur går det med foten? :/

2011-10-26 @ 20:07:20
URL: http://mirjamderko.blogg.se/
Postat av: Mirjam

sv: Pyh vilken tur! ;D Åh vad roligt, jag ska dock inte tävla i år men vara funkis ska jag :))

2011-10-26 @ 20:48:03
URL: http://mirjamderko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0