dålig update

Har haft jättedålig uppdatering, jag vet! Men idag ska jag förändra det :)

Idag ska jag snart åka och kolla upp min fot. Skadade den i söndags då jag skulle springa till bilen och foten böjer sig och jag landar fel. Lite att trampa snett bara att det är värre än vad man brukar. När jag vari  turkiet nu i aug gjorde jag illa mig på samma fot och jag tror det är samma ställe men skillnaden var i detta fall att i turkiet skadade jag mig när jag var i havet och nu på bar mark. Det blev mer smärta nu och i turkiet kunde jag gå på foten samma dag (fast hade såklart ont) men jag hade fortfarande problem med den foten nu när detta hände.

Nu kan jag alltså inte änns stödja på foten, kan ställa foten i ett läge med lite belastning med sen tar det stop och det känns som att jag inte skulle kunna böja foten som vanligt även om jag inte haft ont.

Igår kväll åkte jag ju till stallet då Emelie skulle rida, hon kommer gästblogga nu när hon ridit henne nu i veckan!
Gick jättebra igår när Emelie red, vi körde lite standardgrejer jag brukar köra med La Venza. Det läskiga var att mina fötter blev så kalla att i min onda fot hade jag ingen känsel...

Men om igår, vi tränade mycket på att få henne lösgjord vilket gick väldigt bra. Körde lite ökningar på snett igenom och lite voltarbete. Mycket skritt och lite trav eftersom hon var väldigt pigg och alert igår.

Ikväll ska vi fokusera på programet och köra igenom! Blir nog lite hårdare träning idag :) Mer om det ikväll.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Tack! :D Hon är Svensk ridponny. 93 procent arab resten welsh och fullblod :)

2011-10-26 @ 16:27:46
URL: http://tsjolinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0