4. Något jag är bra på

Något jag är bra på inom hästväg.... hmhm! Tänk att det är svårtast att få fram det bästa i sin ridning, varför?

Jag själv tycker att jag är ganska hyfsat bra på att linda kul, visst kan man göra bättre men jag tycker det är roligt att linda ben och sedan beror det på vad det är för lindor och på vilka ben tex.

Jag är bra på att vara seg i stallet, kan ta lång tid på mig oftast när någon väntar men om jag inte har bråttom brukar jag oftast ta kortare tid på mig. Vet inte riktigt varför men det bara blir så.

Jag är en person som har svårt att tänka på de bra sakerna, varför vet jag inte men det bara är så helt enkelt. Den punkten var lättare....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0