Wonderful

Idag hade jag morgonen, utsläppet dvs. La Venza var lite bråkig på morgonen och ville göra precis som hon själv ville så det var lika bra att träna på det lite på morgonen :) nöjd!

På eftermiddagen jämnade jag ut boxen så att det nu är torv i hela boxen och inga kanter som är jobbiga att jämna ut. Bilder kommer imorgon!

Fixade lite i hagen, mockade och fixade det vardagliga helt enkelt.  När allt var klart gjorde jag i ordning La Venza till ridning. Planen var att rida igenom lite som jag brukar göra dagen innan tävling. Det är det hon helt enkelt fungerar bäst på! Skrittade fram i 10 minuter, då skrittade jag igenom programet och sedan travade jag och gjorde lösgörande övningar. Hela tiden kändes det väldigt bra, aldrig något tjafs! Red även igenom programet- SUPERBRA direkt! såklart lite småmissar men jag är väldigt nöjd. Galoppen är otrolig jävla fin, jag hoppas jag får bra poäng på den imorgon vilket jag faktiskt tror. Ökad galopp ser jag fram emot!

Mina mål inför imorgon är att jag rider banan över godkänt och att hon är lika fin som förra tävlingen!

Kommentarer
Postat av: jag

jag trorjag klarar mig de blir nog jobbigare om du förstår vad jag menar men tack <3

2011-11-18 @ 21:59:04
URL: http://gepardsochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0