Veckan

I söndags gick jag en liten promenad med La Venza, Jessica & Boy och Pernilla & Gullmar! Mysigt, jag och Pernilla planerade lite om saker som kommer hända nu i veckan. Vi pratade väldigt mycket men vi var väl borta en timme, det tyckte La Venza var kul att gå ut och gå med sina vänner! Rolig dag, sedan fixade jag lite innan i stallet.

I Måndags skrittade jag fram ute ett tag, sedan red vi på volten och min kompis fotade! Gick helt okej på volten men hon var ganska pigg och jag kom inte åt henne fullt ut men jag är ändå nöjd, Fått jättefina bilder! :D Bra dag!

Tisdag fick bli en rida ut dag, träffade Rebecka med ponnyn Marks! Vi skrittade och pratade, travade lite och körde lite galopp. La Venza var busig idag men det tycker jag är helt okej att hon är, då är hon glad! Var väl ute i ca 50 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0