Uteritt


Dagens outfit 

Marinblått showmaster schabrak
Protector ländtäcke
Dressyrsadel
Brunt träns med tredelat sötmalmsbett

Rosa regnjacka
Bruna PK ridbyxor
KL strumpor
Stallskor

Dagen har varit bra idag! Först till stallet och fixade lite i stallet, smörjde båda sadlarna och fixade lite bättre ordning på schabraken. Ridmässigt red jag ut med några andra i stallet och det var lite stockar nedfällda som vi hoppade över. Tog det väldigt lugnt eftersom det var lerigt och lite halt men kan säga att La Venza tyckte det var skitkul och drog ner huvudet och verkligen ville köra vidare! Stod mest och kollade på när de andra hoppade för jag ville ta det lugnt och bara göra något idag som var roligt för henne. Tog lite galopp och i traven kändes hon superfin. Men jag gillar inte dressyrsadeln.....

Imorgon ska jag och Michelle rida ut tillsammans! Blir roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0