Tråkigt

Skulle tävla KM final nu i helgen, tyvärr blir det inte av nu pga en anledning. Eventuellt åker jag kanske iväg med henne på markarbetsträning istället men det beror lite på hur det löser sig med transport och så. Juste nu kom jag dessutom på att min mamma inte kan köra bil för mycket pga bruten fot. Jaja det kanske löser sig!

Idag tränade jag faktiskt på programet till lördag men nu blir det ju ändå inte av. Ska in och kolla på tdb nu om det inte finns någon annan tävling någonstans!  TÄVLINGSSUGEN!

Funderar om man kanske borde leasa en transport! Får se hur det blir, kommer ju bli mycket träning och tävling nu framöver förhoppningsvis.

Idag var volten dock hård och hal pga kylan, hate it! Men men....




Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh förstår att du är tävlingsugen !! jag med :(((( puss på er båda

2011-11-17 @ 00:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0