Igår

Igår visste jag ju inte riktigt vad jag skulle göra, men när jag väl var i stallet bestämde jag att det fick bli lite lätt tömkörning! Fixade och gosade lite i stallet och bestämde mig ganska kvickt vad det fick bli. Uteslöt ridning då jag i så fall velat rida ut men det blir ett absolut nej nu i mörkret. Var dessutom inte jättetaggad på ridning och eftersom jag skulle rida idag lite hårdare körde jag väldigt lätt igår 30 min. Skrittade fram 8 minuter, arbetade i trav och skrittade av henne 10 minuter. Mockade och sedan gick jag upp till stallet!

Stretchade henne och sedan fodrade jag henne!

Idag är det dressyrprgram som gäller!!



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Gud vad fint tränset är på henne :D

2011-11-19 @ 16:17:08
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0