Galopp Galopp!

Mycket Galopp idag som rubriken lyder! Började med att vi skrittade 10-15 minuter och sedan började jag plocka upp henne i skritten och arbeta henne i låg form. När vi rider ut kan hon ibland bli väldigt tittig men då får jag jobba mycket med ställningarna och ställa ifrån det farliga. Måste säga att på dagens uteritt var hon verkligen bra koncentrerad och aldrig riktigt tittig som hon brukar. Jobbade mycket galopp då det är hennes starka sida och när vi hade gjort det kände jag mig stark tillsammans med henne på ett väldigt positivt sätt.

Hon blir dessutom mindre tittig i galoppen så jag passade på med lite intervaller och jag känner mig väldigt nöjd! Fin och låg i formen och jobbade på väldigt fint med steget!



Kommentarer
Postat av: Ailin :)<333

Hejsan! Vad sägs om att följa varandra via bloglovin?

Lägg till mig först, lämna att du gjort det genom en kommentar på min blogg och när du gjort det följer jag dig :)

KRAM!^^

2011-11-03 @ 14:10:37
URL: http://latorres.blogg.se/
Postat av: Ailin :)<333

Hejsan! Vad sägs om att följa varandra via bloglovin?

Lägg till mig först, lämna att du gjort det genom en kommentar på min blogg och när du gjort det följer jag dig :)

KRAM!^^

2011-11-03 @ 14:11:14
URL: http://latorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0