Bädd

Morgondagen vet jag ännu inte hur den ser ut. Jag har insläppet och sen ska jag fira min kusin som fyller år! Blir inte en så hästig dag alltså men men.
Blir nog lite lätt dressyr på volten imorgon eller om vi kör lite dressyr ute. Emelie har henne imorgon så jag kommer ju prata med henne ikväll hur hon tänkt göra :)

Fixade La Venzas bädd lite mer idag, den har glidit fram så mycket nämligen. Tog bort bädden från framkanten och istället satte jag den bra delen och höjde på bädden istället.

Vad har ni för strö, bädd eller ej till era hästar?

Jag kan berätta lite ang mina val. Jag använder bädd pga kisshäst, ingenting annat fungerar nämligen. Vi trivs väldigt bra med bädden, jag tycker det är renligt ändå! Har försökt med allt möjligt.

Ses imorgon! =)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi brukar variera mellan torv, tarv med halm, spån, och halmpellets. Men nu står min lilla kille på torv och spån blandat, vilket jag tycker fungerar super :)

2011-05-22 @ 10:15:36
URL: http://skackarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0