Utedressyr

Igår red jag ut, eller jag red lite dressyr ute i naturen. Kändes väldigt bra, hon var väldigt pigg men det kändes verkligen superbra. Jag ska nog börja rida ute nu istället för på ridbanan. Man slipper mockningen och jag gillar inte riktigt att rida på banan jättemycket. Man får mer för det att rida ute i naturen känner jag.
Idag när hon krånglade bestämde jag mig bara för att trava på och slutade när det gick bra. Lite lugnare pass eftersom jag ska på träning idag.
Vi höll på mycket med travarbetet idag, toppen! Tyvärr inga bilder då jag inte fick plats med kameran i västen. Men bilder ifrån utristningen kommer ikväll.

Outfit

Remont tränset med 3 delat kopparbett
Dressyrsadel
MiasRS schabrak beige.
Eskadron damasker vita.

Bruna ridbyxor
Svart tjocktröja
Röd MW väst
Hjälm
Stövlar


Lite stolt också eftersom jag ordnade allt så fint igår inför dagens träning.
Packade ihop och smörjde allt. Tror inte jag smörjt mina ridstövlar på evigheter! :S




Lilarosa outfit från BR ikväll, mysterie vad jag ska ha för benskydd . .


Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius- ronda.blogg.se

Hej tjejen!

Om du vill träna nått den här veckan kan jag på fredag :) Hör av dig om du är intresserad!

2011-05-03 @ 13:24:33
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: locka

kul blogg mycket rolig att läsa när du väl uppdaterar =)

2011-05-12 @ 18:04:02
URL: http://lockalocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0