Trevlig uteritt

Kom till stallet vid halv 5, jag fixade allt och sedan gjorde jag i ordning La Venza inför en härlig uteritt med Karin!
Vi red runt sjön och det var verkligen skitkul! på hemvägen startade jag en liten galopptävling jag som vann, haha! Tycker det är viktigt att hästarna har lite kul. La Venza la dit något konstigt litet skutt till och med ;) Koncentrerade mig inte på att få henne i någon speciell form idag, känner speciellt i traven att jag inte vill hålla in och arbeta henne så mycket när hon har världens motor och bara springer för idag skulle det bara vara kul helt enkelt. Vi red upp i en lite stenigare backe upp och ner. . Dagens klättring.

Efter passet snabbsmörjde jag stövlar, träns och båda sadlarna. Hem med de schabrak som ska tvättas och ej användas. Tog in benskydd som tvättats och gjorde lite mer ordning i skåpet helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0