Terrängträning

Imorgon är det först städdag och lite fix i stallet. Sedan på eftermiddagen gäller det att tagga till terrängträning! ;) Kollar på vädret nu .. hoppas verkligen det är bra väder imorgon och inte regn. Idag har det ju regnat ganska massor, vilket egentligen inte gör så mycket, jag har ju broddar uppe på terrängen alltid så vi klarar nog det mesta :) Jag tycker det är viktigt med broddar på terrängen.

Jag har ju bara 2 hål nu på sommaren, men ska nästa gång fixa 4 st hål/sko. För att det ska bli minsta möjliga skillnad när jag bara har i 2 hål valde jag de minsta som är 12,7 mm och det ser inte jättekonstigt ut precis.

Imorgon ska vi satsa på att hoppa allt! Jag valde ju nämligen förra gången att inte hoppa koffin nerför men jag tror vi klarar det nu. Jag gillar inte att hoppa nerför, men vi klarade att trava nerför på de hinder man skulle göra det på.

Har du broddar? Varför/varför inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0