sommarplaner

Vad har ni för planer i sommar?

Vad jag vet ska jag väl inte göra så mycket särskilt speciellt mer än att hålla på med hästen min! Mycket träning framför oss inför nästa säsong. Anmält mig till två dressyrtävlingar här i juni som kommer, men strök mig på den första då jag inte alls känner mig redo. Det är fel att tävla om man inte är igång. Många kan åka och tävla 2 veckor efter man fått sin häst, det kan inte jag och är inget jag heller vill för den delen. Har egna åsikter ang det.

I sommar ska jag åka upp till mina kusiner i kalla kiruna, förhoppningsvis vara lite hundvakt där också. I slutet på sommaren (?) ska Jag, Pernilla & Jessica åka på veckoträning i Sala hos Gullmars ägare. Det ska bli otroligt kul och spännande faktiskt!

Ev åker jag också med de till deras land också! Självklart följer La Venza med överallt! Sedan blir det väl lite mer träningar i sommar, träningshelger och mycket framför oss.

Eventuellt hyr jag och min familj ett hus och stall någonstans dit vi tar med La Venza!

Brukar ni göra något speciellt med era hästar på sommaren?


Kommentarer
Postat av: jessica och boy <3

ja det kommer att bli så kul i sala , och tur att du ville följa med oss <3

2011-06-05 @ 19:42:47
Postat av: Linnea-Serine

Ja, man måste bada med hästarna (och verkligen med Nancy. Hon ville inte gå ifrån vattnet. En gång så drog hon i mig i vattnet) :-)

2011-06-09 @ 12:33:26
URL: http://dombastahastarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0