Säkerhetsstigbyglar

Har ni några tips på bra säkerhetsstigbyglar? Har kollat runt kanske mycket nu.
Uppfattningen jag fått av vissa är ;


Stigbygel med snodd.
Ser ut som en ríktigt bra säkerhetsstigbygel, dock har jag hört att gummisnodden inte alltid löser ut . . Men annars hade jag nog faktiskt köpt de eftersom de är billiga. Alltså har jag läst runt på många forum att den inte är att rekommendera.



Kwick Out - den bästa utav de alla. ca 1000 kr och jag ser själv att detta är en bra stigbygel då jag kollat på den i många affärer och något jag definitivt vill ha. Vill ha helt enkelt!
Tror faktiskt det blir sånna här men känns lite tajt att skaffa tills i helgen eller imorgon.


r
Mycket bra stigbyglar,
det jag nog helst av de alla skulle vilja ha. 1500 kr, som hittat! Jag trodde de skulle vara billiga men nej det var de ju såklart inte. Men de var snygga och Coola ;) Villa ha! Ser inget negativt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0