Lite kort


Hur dagen har varit, dagen har varit jättebra faktiskt.
Red ca 30 min på volten idag, vilket också gick superbra. Smörjde in hennes ben och nacke i tisdag med arnica och det kan ju vara därför hon var mjukare och mer avslappnad idag kanske.
Skrittade fram och av ute i naturen och klättrade lite. Har ju en turtofs, eller det är ju Pernillas som jag lånar lite just nu. Tro mig, livet blev f*n lättare med den vid min sida. Jag har tillomed börjat behandlat den som en människa, vilken sida ska jag sätta den på av duchdörrsknopparna för att den ska trivas bäst?! Oj jag verkar inte helt fullt normalt eller vad säger ni?!!


Skillnaden mellan denna och "min" turtofs är att min är snyggare, svart, hållbarare och underbarare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0