Känns

Känns som det har varit mycket planeringar nu, främst för ändringen.
Folk kanske undrar varför jag håller på och planerar så in i helvete mycket. Jo det kan jag ju berätta just nu om det är intressant.

Jag planerar främst för att jag ska hålla koll på vad jag gör, jag behöver en fastare planering som säger vad jag ska hitta på eftersom det annars inte brukar bli lika bra.
Jag vill hålla koll på hur mycket jag rider ut, hur mycket vilor hon har/haft, träningar, tävlingar, lugnare pass m.m
Med min lilla planering kan jag se - oj här går hon bara uteritter, dags att kanske ta ett dressyrpass? eller så kanske det är tvärtom att jag måste öka på med lite uteritter.

La Venza brukar skrittas ut innan och efter oftast eller i alla fall ut så att hon kommer ut mycket. Som de flesta kanske vet har hon för några månader sedan varit omöjlig , eller inte kul att rida ut på. Hon har stegrat, stuckit hem och bara gått in i diken. Nu går det jättebra och vi kan ut och galoppera på stigar och backar i lugn takt.

Ha en bra fredag 13/5 så ses vi under dagen!



Bebisgull!

Kommentarer
Postat av: P L I L L I S <3

tips: skaffa en "dagbok" i stallet där du efter varje ridtur skirver vad du gjorde, och även medryttare skriver i den då:D då får man mycket bättre översikt på allt ;) <3

2011-05-13 @ 14:24:36
URL: http://gulleojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0