Dåligt

Känner verkligen hur dålig jag är på bloggningen just nu :( Nu börjar det som vanligt igen.
Kan berätta lite om veckan som varit och den som kommer.

Måndag- Vila
Tisdag- väldigt lätt arbete på banan, barbacka. (bytte vilodag denna vecka)
Onsdag- Lektion för Sabina.
Torsdag- Vila. Terrängbanefix.
Fredag- Skrittade ut barbacka med Cornelia! ca 30 min med lite stopp.

Lördag (idag) - Idag har jag varit på terrängträning :) Varit superkul! Min ponny fixade allt. Kommer bildbomb inom några dagar!
Nerhopp, däck, bryggan, riset, vattnet, stockar och fler hinder testade vi idag. Superkul!

Dagen har varit fullspäckad! I morse åkte jag och köpte lite fix. ett par svarta globus boots, gräsbroddar och fyndade ett snyggt BR schabrak! ;)



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vart köpte du schabraket ?

2011-05-25 @ 21:33:38
URL: http://stellaobecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0